Biežāk uzdotie jautājumi
Atrodi atbildi uz jautājumu šeit
Laipni lūdzam mūsu mājas lapā, kur varat atrast atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem! Esam mainījuši mūsu komunikācijas veidu un dodam priekšroku komunikācijai e-pastā. Lai ātrāk un ērtāk saņemtu atbildes uz saviem jautājumiem, lūdzu rakstiet mums uz e-pasta adresi info@renti.lv
Jautājumi par Renti lietotu automašīnu ilgtermiņa nomu
- Vai vēlaties ilgtermiņā nomāt automašīnu, kas ir aplūkojama mūsu mājaslapā?
Ja vēlaties pieteikties ilgtermiņa nomas līgumam, tad lūdzu izvēlieties sev atbilstošu auto no mūsu mājaslapas un aizpildiet pieteikuma formu. Atbildīgais darbinieks ar Jums sazināsies vienas darba dienas laikā. Ja pieteikuma formu esat jau aizpildījis, lūdzu gaidiet, kad ar Jums sazināsies, vai rakstiet uz e-pasta adresi info@renti.lv
Lūdzu ņemiet vērā, ka Jūs varat izvēlēties noslēgt līgumu tikai no automašīnām, kas ir apskatāmas mūsu mājaslapā www.renti.lv
Pakalpojums ir pieejams tikai privātpersonām.
Ja vēlaties apskatīt klātienē automašīnas, kas ir pieejamas iegādei mūsu tirdzniecības vietā vai vēlaties uzzināt vairāk par kādu no transportlīdzekļiem, lūdzu sazinieties ar mums pa tel. 22366606. Automašīnas ir apskatāmas Maskavas ielā 469C, Rīgā.
- Vai vēlaties pārtraukt ilgtermiņa nomas līgumu?
Vai vēlaties izteikt vēlmi iegādāties AS Renti īpašumā esošo transportlīdzekli savā īpašumā?
Tad lūdzu informējiet mūs e-pastā info@renti.lv, norādot Jūsu personas datus (vārdu, uzvārdu, personas kodu, kontakttālruni un līguma numuru). Jau 3 darba dienu laikā mūsu darbinieks sazināsies ar Jums un informēs par transportlīdzekļa izpirkuma vērtību.
Vai vēlaties atteikties no nomas pakalpojuma?
Ja transportlīdzekli vēlaties atgriezt iznomātājam AS Renti, tad lūdzu sazinieties izmantojot e-pasta adresi info@renti.lv, norādot Jūsu personas datus (vārdu, uzvārdu, personas kodu, kontakttālruni un līguma numuru). Jau 3 darba dienu laikā mūsu darbinieks sazināsies ar Jums.
- Vai vēlaties lai izskatām transportlīdzekļa maiņas iespēju spēkā esošam līgumam?
Tad lūdzu informējiet mūs e-pastā info@renti.lv norādot Jūsu personas datus (vārdu, uzvārdu, personas kodu, kontakttālruni un līguma numuru). Jau 3 darba dienu laikā mūsu darbinieks sazināsies ar Jums un informēs par Jūsu iespējām mainīt transportlīdzekli.
Lūdzu ņemiet vērā, ka ja transportlīdzekļa maiņa tiek veikta pirms līgumā noteiktā minimālā termiņa beigām, tad tiek piemērots līgumā noteiktais līgumsods.
- Vai vēlaties izbraukt ar AS Renti īpašumā esošu transportlīdzekli ārpus Latvijas?
Ja valsts ir Šengenas zonas dalībvalsts.
Ja vēlaties izbraukt ar AS Renti īpašumā esošu transportlīdzekli ārpus Latvijas, pa Šengenas zonas valstīm, tad nav nepieciešams saskaņojums no īpašnieka.
Ja valsts nav Šengenas zonas dalībvalsts.
Ja vēlaties izceļot uz valstīm, kas nav Šengenas zonas dalībvalstis, tad nepieciešams saņemt pilnvaru no AS Renti. Lai saņemtu pilnvaru nepieciešams:
- aizpildīt iesniegumu,
- iegādāties KASKO polisi uz izbraukšanas periodu,
- iesūtīt maksājuma uzdevumu par veikto maksājumu par KASKO polisi,
- veikt pilnvaras izgatavošanas rēķina apmaksu 24,20 EUR apmērā.
Jāņem vērā, ka AS Renti ir tiesības atteikt izbraukšanu ārpus Šengenas zonas valstīm, nepaskaidrojot iemeslu turētājam.
Lūdzu parakstiet iesniegumu ar derīgu elektronisko parakstu un iesūtiet mums e-pastā. Ir iespēja arī aizpildītu iesniegumu sūtīt uz AS Renti korespondences adresi Skanstes iela 52, Rīga, LV-1013 vai nodot klātienē mūsu filiālē Bauskas ielā 86, Rīgā (CSDD ēkas 4. stāvā, Autotev filiālē).
Iesniegumu atradīsiet ŠEIT.
Ja ar transportlīdzekli pārvietosies cita persona.
Ja nepieciešams izbraukt ar AS Renti īpašumā esošu transportlīdzekli ārpus Latvijas, bet ar transportlīdzekli pārvietosies cita persona, nepieciešams saņemt pilnvaru no AS Renti. Lai saņemtu pilnvaru nepieciešams:
aizpildīt iesniegumu,
- iegādāties KASKO polisi uz izbraukšanas periodu,
- iesūtīt maksājuma uzdevumu par veikto maksājumu par KASKO polisi,
- veikt pilnvaras izgatavošanas rēķina apmaksu 24,20 EUR apmērā.
Jāņem vērā, ka AS Renti ir tiesības atteikt izbraukšanu trešajai personai uz Šengenas zonas dalībvalstīm, nepaskaidrojot iemeslu turētājam.
Lūdzu parakstiet iesniegumu ar derīgu elektronisko parakstu un iesūtiet mums e-pastā. Ir iespēja arī aizpildītu iesniegumu sūtīt uz AS Renti korespondences adresi Skanstes iela 52, Rīga, LV-1013 vai nodot klātienē mūsu filiālē Bauskas ielā 86, Rīgā (CSDD ēkas 4. stāvā, Autotev filiālē).
Iesniegumu atradīsiet ŠEIT.
- Vai vēlaties AS Renti īpašumā esošu transportlīdzekli nodot auto pārstrādes uzņēmumam?
Ja esat jau veicis transportlīdzekļa izpirkuma vērtības apmaksu.
Ja vēlaties AS Renti īpašumā esošu transportlīdzekli nodot auto pārstrādes uzņēmumam, lūdzu veiciet transportlīdzekļa pārreģistrāciju uz sava vārda CSDD sistēmā un pēc pārreģistrācijas varēsiet nodot to auto pārstrādes uzņēmumam bez saskaņojuma AS Renti.
Ja nevēlaties veikt transportlīdzekļa pārreģistrāciju uz sava vārda, bet nodot to auto pārstrādes uzņēmumam, kamēr īpašnieks ir AS Renti, nepieciešams saņemt pilnvaru no īpašnieka.
Lai saņemtu pilnvaru nepieciešams:
- aizpildīt iesniegumu, norādot konkrētu auto pārstrādes uzņēmumu, kuram transportlīdzeklis tiks nodots.
- https://csdd.lv/nolietota-transportlidzekla-parstrade/apstrades-uznemumu-saraksts
- veikt pilnvaras izgatavošanas rēķina apmaksu 24,20 EUR apmērā.
Lūdzu parakstiet iesniegumu ar derīgu elektronisko parakstu un iesūtiet mums e-pastā. Ir iespēja arī aizpildītu iesniegumu sūtīt uz AS Renti korespondences adresi Skanstes iela 52, Rīga, LV-1013 vai nodot klātienē mūsu filiālē Bauskas ielā 86, Rīgā (CSDD ēkas 4. stāvā, Autotev filiālē).
Iesniegumu atradīsiet ŠEIT.
Ja neesat veicis transportlīdzekļa izpirkuma vērtības apmaksu.
Ja transportlīdzekļa ilgtermiņa nomas līgums ir aktīvs, bet transportlīdzeklis, jūsuprāt, vairs nav izmantojams ceļu satiksmē, AS Renti var izskatīt iespēju atļaut transportlīdzekli nodot pārstrādes uzņēmumam.
Šādu iespēju varam izskatīt, ja tiek iesūtīts:
- iesniegums,
- servisa atzinums par transportlīdzekļa tehnisko stāvokli,
- transportlīdzekļa fotogrāfijas.
Jāņem vērā, ka AS Renti ir tiesības atteikt transportlīdzekļa nodošanu auto pārstrādes uzņēmumam, kamēr transportlīdzeklis ir AS Renti īpašumā.
Lūdzu parakstiet iesniegumu ar derīgu elektronisko parakstu un iesūtiet mums e-pastā. Ir iespēja arī aizpildītu iesniegumu sūtīt uz AS Renti korespondences adresi Skanstes iela 52, Rīga, LV-1013 vai nodot klātienē mūsu filiālē Bauskas ielā 86, Rīgā (CSDD ēkas 4. stāvā, Autotev filiālē).
Iesniegumu atradīsiet ŠEIT.
- Vai vēlaties atgriezt līguma pārmaksu?
Ja mūsu darbinieks ir informējis, ka pēc Jūsu saistību atmaksas AS Renti ir palikusi pārmaksa, kuru nepieciešams atgriezt klientam, nepieciešams aizpildīt iesniegumu.
Lūdzu aizpildiet iesniegumu un parakstiet ar derīgu elektronisko parakstu un iesūtiet mums e-pastā. Ir iespēja arī aizpildītu iesniegumu sūtīt uz AS Renti korespondences adresi Skanstes iela 52, Rīga, LV-1013 vai nodot klātienē mūsu filiālē Bauskas ielā 86, Rīgā (CSDD ēkas 4. stāvā, Autotev filiālē).
Iesniegumu atradīsiet ŠEIT.
- Vai nepieciešami kādi saskaņojumi vai pilnvaras no AS Renti, kas nav minētas augstāk?
Ja nepieciešami kādi saskaņojumi vai pilnvaras no AS Renti, kas nav minētas augstāk, mēs izskatīsim Jūsu iesniegumu un sniegsim atbildi 3 darba dienu laikā.
Lūdzu aizpildiet iesniegumu, parakstiet ar derīgu elektronisko parakstu un iesūtiet mums e-pastā. Ir iespēja arī aizpildītu iesniegumu sūtīt uz AS Renti korespondences adresi Skanstes iela 52, Rīga, LV-1013 vai nodot klātienē mūsu filiālē Bauskas ielā 86, Rīgā (CSDD ēkas 4. stāvā, Autotev filiālē).
Iesniegumu atradīsiet ŠEIT.
- Vai ir radušies jautājumi par kavēto maksājumu?
Šādā gadījumā lūdzam savu jautājumu uzdot e-pastā debitori@renti.lv, norādot Jūsu personas datus (Vārdu, uzvārdu, personas kodu, kontakttālruni un līguma numuru).
Vai zvanot uz klientu apkalpošanas centru pa tālruņa numuru 25202222
- Vai ir radušies jautājumi saistībā ar OCTA polisi.
Ja Jums ir jautājumi saistībā ar OCTA polisi, lūdzu sazinieties uz e-pasta adresi info@renti.lv Vēstulē norādiet Jūsu jautājumu, personas datus (vārdu, uzvārdu, personas kodu, kontakttālruni un līguma numuru), atbildīgais darbinieks ar Jums sazināsies jau 3 darba dienu laikā.
Lūdzu ņemiet vērā, ka OCTA polisei ir jābūt spēkā visu līguma darbības laiku.
Ja esat noslēdzis vienošanos pie līguma par OCTA polises iegādi no AS Renti puses.
Šādā gadījumā par OCTA polisi parūpēsimies mēs. Mēs veiksim transportlīdzekļa apdrošināšanu un Jūsu ikmēneša maksājumam tiks pievienotas OCTA polises izmaksas pēc AAS Balta cenrāža.
Ja par OCTA polises iegādi nav noslēgta vienošanās pie līguma un polisi līdz šim iegādājāties pats.
Šādā gadījumā lūdzu ņemiet vērā, ka AS Renti jūs brīdinās par OCTA polises beigu datumu un Jums ir iespēja apdrošināt transportlīdzekli pašam.
Ja OCTA polises iegāde netiks veikta līdz norādītajam laikam, tad AS Renti ir tiesības veikt apdrošināšanas polises iegādi un pievienot ikmēneša maksājumam polises izmaksas pēc AAS Balta cenrāža. Šajā gadījumā OCTA polise tiek noslēgta uz 3mēn. periodu, pēc kura Jums atkal tiks dota iespēja izvēlēties savu apdrošinātāju.
- Vai ir radušies jautājumi saistībā ar transportlīdzekļa pārreģistrāciju?
Ja esat veicis transportlīdzekļa iegādi no AS Renti un vēlaties veikt transportlīdzekļa pārreģistrāciju uz Jūsu vārda, Jūs varat izvēlēties veikt pārreģistrāciju klātienē jebkurā no CSDD filiālēm vai attālināti e-CSDD lietotnē.
Lūdzu ņemiet vērā, ka AS Renti īpašumā esošā transportlīdzekļa pārreģistrācija ir iespējama tikai uz reģistrācijas apliecībā norādīto turētāju.
Ja pārreģistrāciju veiksiet klātienē.
Šādā gadījumā AS Renti uzliks elektronisku pilnvaru, ka transportlīdzekli drīkstat reģistrēt savā īpašumā un informēs Jūs, kad tas tiks izdarīts. Pēc ziņas saņemšanas Jūs varat doties uz Jums ērtāko CSDD filiāli, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu un transportlīdzekļa reģistrācijas apliecību.
Ja pārreģistrāciju veiksiet attālināti e-CSDD lietotnē.
Ja izvēlaties veikt pārreģistrāciju attālināti, Jums jāpiesakās īpašumtiesību maiņai uz transportlīdzekli, pirms tam pārliecinoties, ka ir veikta ekspluatācijas nodokļa apmaksa.
Pamācību par transportlīdzekļa pārreģistrāciju Jūs varat atrast CSDD mājaslapā.
- Vai ir radušies jautājumi saistībā ar transportlīdzekļa tehnisko stāvokli?
Ja ir radušās problēmas saistītas ar AS Renti iznomātā transportlīdzekļa tehnisko stāvokli, lūdzu sazinieties ar mums uz e-pasta adresi atbalsts@renti.lv Vēstulē norādiet Jūsu personas datus (vārdu, uzvārdu, personas kodu, līguma numuru) un izklāstiet radušos situāciju. E-pastam nepieciešams pievienot arī:
- servisa atzinumu par transportlīdzekļa tehnisko stāvokli,
- transportlīdzekļa fotogrāfijas.
- Atbildīgais darbinieks ar Jums sazināsies jau 3 darba dienu laikā.
Lūdzu ņemiet vērā, ka par transportlīdzekļa tehnisko stāvokli ir atbildīgs iznomātājs.
- Citi jautājumi
Ja Jūs nesameklējāt atbildi uz savu jautājumu, tad lūdzu sazinieties ar mums uz e-pasta adresi info@renti.lv, uzrakstot Jūsu jautājumu. Atbildīgais darbinieks ar Jums sazināsies jau 3 darba dienu laikā.